четвер, 19 листопада 2020 р.

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ГІДНОСТІ У ЦУКУРИНСЬКІЙ ФІЛІЇ

      Молодь Цукуринської філії приєдналася до проєкту Всесвітнього Дня Гідності. Цей день об’єднав усіх, хто поділяє та підтримує ідею людських цінностей, має власний вибір, хто готовий своїми вчинками впливати на поведінку і ставлення інших людей. Історії про гідні вчинки розповіли офіцери з питань взаємодії групи цивільно-військового співробітництва "Максимильянівка" ОТУ "Схід". Заходи, які були проведені, об’єдналися гаслом «Гідність у дії!»
     Учні відвідали виховні години та були активними учасниками обговорення глобальних тем сталого розвитку за Програмою розвитку ООН, принципів боротьби з корупцією за програмою USAID, безпеки та прав дитини в інтернеті. 



1 коментар:

  1. Всім привіт, сьогодні продуктивний день. Працюю над своїми проектами, які потрібно виконати протягом наступного тижня, а також розробляю нову стратегію для досягнення своїх бізнес-цілей. Я говорю про містера Педро, посадовця з позик, який допоміг схвалити мою позику для відкриття мого бізнесу за ставкою 3%, тож я дуже сподіваюся, що в найближчі тижні я зможу відновитися і не дозволити нічому мене тримати. вниз. Я ненавиджу, що кожен день відбувається по-різному, і я просто ненавиджу те, що я відчуваю. Я готовий бути тією людиною, якою я був понад рік тому, яка на шляху і знає, що важливо, міцного здоров’я та йти до своїх цілей. Я просто вірю, що повернуся на правильний шлях, а також з нетерпінням чекаю багатьох змін у моєму житті протягом наступних кількох тижнів. Тримайте мене в своїх думках, вся позитивна енергія дійсно потрібна.
    для бізнес-кредиту.особистої позики, автокредиту, житлового кредиту та іншої фінансової допомоги.
    Щоб отримати позику, зв’яжіться з паном Педро на pedroloanss@gmail.com.

    ВідповістиВидалити